Subject: N22274: NOTAM A2325/24 väljastatud (ID:22274)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 10:16:14 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22274 alusel, mis saabus meile 10-09-2024 
06:25, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2325/24
(A2325/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/035/092/5741N02723E011 A)EETT 
B)2409110300 C)2409131700 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2405B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 575040N 0272544E - 574954N 0273257E - THEN 
ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA AND RUSSIA TO 573104N 
0272102E- THEN ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA AND LATVIA 
TO 573311N 0271110E - 575040N 0272544E. ALL AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED 
AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION 
FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE 
AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53094264. RESTRICTION DOES NOT APPLY TO 
SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. F)3500FT AMSL 
G)9200FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.